• Αφού επιλέξετε και δείτε αναλυτικά τα προιόντα που σας ενδιαφέρουν τα προσθέτετε στο καλάθι, για να δείτε το καλάθι σας και να προχωρήσετε στην ολοκλήρωση της παραγγελίας τοποθετείτε τον κουρσορ πάνω δεξιά στο εικονίδιο του καλαθιού μέχρι να εμφανιστεί μια μικρή προεπισκόπηση της παραγγελίας σας και πατάτε το βελάκι ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ή απλά κάνετε click πάνω στο εικονίδιο του καλαθιού ( πάνω δεξιά σημείο της οθόνης).
  • Έχετε την δυνατότητα να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας είτε ώς επισκέπτης συμπληρώνοντας τα απαραίτητα πεδία που ζητούνται, είτε εάν έχετε λογαριασμό μέσω αυτού απλά βάζοντας το email και το συνθηματικό σας, είτε να δημιουργήσετε εκ νέου λογαριασμό δηλώνοντας email και λοιπά απαραίτητα στοιχεία. Για να προχωρήσετε στο επόμενο βήμα πατάτε το κουμπί που εμφανίζεται CHECKOUT/OΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
  • Συμπληρώνετε τα στοιχεία αποστολής και τα στοιχεία χρέωσης, όπως θα σας ζητηθούν. Για να προχωρήσετε στο επόμενο βήμα πατάτε το κουμπί που εμφανίζεται CHECKOUT/ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
  • Επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής που επιθυμείτε με κάνοντας ”κλικ” στο λευκό κουτάκι που εμφανίζεται δίπλα απο κάθε μέθοδο πληρωμής, αποδεχθείτε τους όρους χρήσης και ολοκληρώστε την παραγγελία σας.

Με την επιτυχή ολοκλήρωση θα δείτε ένα μήνυμα στην οθόνη σας που θα σας δίνει τον κωδικό της παραγγελίας σας και θα σας ενημερώνει για την διέυθυνση του email όπου θα σας σταλεί μια προεπισκόπηση της παραγγελίας που μόλις κάνατε.

Διαθέτουμε τα παρακάτω μέσα πληρωμής: Αντικαταβολή ( για αγορές μόνο εντός Ελλάδας), Πιστωτική/Χρεωστική κάρτα (VISA, MASTERCARD, DINERS, EUROLINE) και PayPal. Στην περίπτωση της αντικαταβολής ο πελάτης θα επιβαρύνεται με χρέωση 2,50 ευρώ (συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ 24%).

Η F-time σας δίνει τη δυνατότητα να ακυρώσετε την παραγγελία σας εφόσον το επιτρέπει η κατάσταση της. Αυτό σημαίνει πως ο μέσος χρόνος για να ακυρώσετε την παραγγελία σας είναι γύρω στις 2-3 ώρες, δηλαδή πριν προλάβει να επεξεργαστεί.

Μπορεί να υπάρχουν διάφοροι πιθανοί λόγοι που δεν γίνεται δεκτή η πιστωτική σας κάρτα και σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να απευθυνθείτε στην τράπεζά σας για να σας ενημερώσει.

Εάν έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία σας δεν μπορείτε να προσθέσετε κάποιο άλλο προϊόν. Θα πρέπει να πραγματοποιήσετε μία παραγγελία εκ νέου και να σημειώστε στο πεδίο “Σχόλια” να γίνει ένωση με την προηγούμενη παραγγελία σας ή να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά να συμπληρώσουμε εμείς το νέο προιόν που θέλετε να προστεθεί. Μπορείτε να συμπληρώσετε προιόντα στην παραγγελία σας εντός 1 ώρας από την πραγματοποίηση της.